13.1.2022 klo 9-11
Mikä on selkeän ja saavutettavan kielen merkitys osana asiointikokemusta?
Kielenhuoltajat Essi Lehtinen ja Jenni Viinikka (Kela) kertovat ymmärrettävän kielen merkityksestä ja antavat esimerkkejä, miten Kela on edistänyt sitä.
Ohjelma:
- Klo 9.00:
Tervetuloa Digituen verkostotapahtumaan: Mitä luvassa ja miten osallistutaan? Miltä näyttää digituen vuoden 2022 tavoitteet ja toimintatavat?
Minna Piirainen, DVV ja Katri Koskinen, CGI
- Klo 9.20:
Näin valtionhallinnon yhteisissä asiakaspalvelupisteissä annetaan digitukea, Tommi Hatinen, valtiovarainministeriö
- klo 9.45:
Selkeä ja saavutettava kieli – esimerkkejä Kelasta,
kielenhuoltajat Essi Lehtinen ja Jenni Viinikka, Kela
- klo 10.30:
Digituen seuraavat tapahtumat
Tilaisuus loppuu klo 11 mennessä.
Lämpimästi tervetuloa!
Osallistu tilaisuuteen >>